Szakmai hátterünk

A Középiskolai MTA Alumni Program munkáját az MTA által felkért szakértői csapat segíti.

Közreműködésük a biztosítéka annak, hogy a diákokhoz csak olyan tények jussanak el, amelyek tudományosan megalapozottak, és amelyeket a tudományos közösség elfogad.

A Középiskolai MTA Alumni Program 2022/2023-as tanulmányi versenyének szakértői csapata:

  • Bartholy Judit klimatológus, az MTA doktora (ELTE TTK Földrajz- és Földtudományi Intézet Meteorológiai Tanszék)
  • Boda Zsolt politológus, az MTA doktora, a Társadalomtudományi Kutatóközpont (MTA Kiváló Kutatóhely) főigazgatója
  • Bozó László meteorológus, az MTA rendes tagja, az MTA Földtudományok Osztályának elnöke
  • Novákné Tóth Krisztina földrajz-német-környezettan szakos tanár (Ferences Gimnázium, Szentendre)
  • Pongrácz Rita klimatológus, egyetemi adjunktus (ELTE TTK Földrajz- és Földtudományi Intézet Meteorológiai Tanszék)
  • Szathmáry Eörs biológus, az MTA rendes tagja, a Fenntartható Fejlődés Elnöki Bizottság elnöke
  • Szurdoki Erzsébet Piroska oktatáskutató (MTA-ELTE Környezetismeret Tanítása Kutatócsoport; ELTE TÓK Természettudományi Tanszék)

Ajánló

Sorsoltunk!

Hírek

Sorsoltunk!

Elindult a 2. forduló

Hírek

Elindult a 2. forduló

Lezárult a Reformok kora 1. fordulója, megvannak a továbbjutók

Hírek

Lezárult a Reformok kora 1. fordulója, megvannak a továbbjutók

Elindult a Reformok kora verseny 1. fordulója

Hírek

Elindult a Reformok kora verseny 1. fordulója

Lezárult a csapatregisztráció, hamarosan indul az 1. forduló

Hírek

Lezárult a csapatregisztráció, hamarosan indul az 1. forduló

Középiskolások, figyelem: verseny indul, november 10-ig még beszállhattok!

Hírek

Középiskolások, figyelem: verseny indul, november 10-ig még beszállhattok!

Reformok kora: Gyakran ismételt kérdések

Verseny

Reformok kora: Gyakran ismételt kérdések

Reformok kora: A verseny menete

Verseny

Reformok kora: A verseny menete

Aktivitási verseny: íme a nyertesek

Hírek

Aktivitási verseny: íme a nyertesek

Mit értünk és érthetünk a tudományból?

Tudástár

Mit értünk és érthetünk a tudományból?